Jag prankade lina!

Hejsan! I fredags var det första april! ni kan ju gissa vad jag gjorde. Jo prankade någon. Mitt offer blev min käraste lilla lina. 

 

Till själva händelsen: Jag satt hemma för en vecka sedan och vaxade mina ben. Det hade nu blivit stubb på benen och "jag ville ta bort det". Jag snackade eller rätare sagt spelade in videor på Snapchat under tiden och skickade till Lina som visste att jag skulle rakabort det. Så jag tog fram rakskum ock började ta på det samtidigt som jag skickade videosnuttarna till henne. Jag skickade videor konstant till henne utan att vänta emellan. Jag tog fram rakhyveln och började raka. Sedan väntade jag i 10 min. Jag visste att vi hade fake blod kvar sedan halloween så jag tog fram den och sprutade och kletade på det på mitt ben. Jag tar mobilen och börjar skrika, gapa och berätta händelsen och visa på Snapen jag skickade. Hon undrade vad som hänt och sedan ringde hon och frågade vad som hänt. Det slutade med att hon sprang hem till mig och skulle "stoppa" förblödningen .. men jag kunde inte hålla mig och började asflabba. Lina blev såklart sur men hon tyckte att det var ett bra prank.

 

Hoppas att ni får inspiration att göra något liknande.

 

Kram// Elsa<33

Kommentera här: