Sjuk....igen

Hejsan hoppsan! Nej men hej på er! Hoppas ni mår bra... Det har jag inte gjort... Över huvudtaget... Jag var i Kungsbacka i måndags men mammsen och då var vi på Freeport och dåååå.. Känns som att jag sagt "dååå" typ hundra gånger.. Men k ingen bryr sig... Men iaf så var det la något barn där som hade ebola och hostade på några skor/ kläder. Och jag tog i det.. Och så klart åt jag pizza... Utan att tvätta händerna (Jag åt med händerna...och det fanns ingen toalett på restaurangen... Tro mig jag tvättar alltid händerna!.) och åt pizzan. Sjukt god pizza BTW! Kommer hem och mår asbra. Sover. Vaknar. Mår skit dåligt... då har jag också fått ebola... Och då tänker säkert ni: nemen gud Elsa..Vadå Ebola, jag antar att du menar förkylning eller. Men nä jag fick värsta kräk sjukan. Jag gillar inte att prata om kräksjukor så vi skippar de. Tro mig alla har sett spya. Men jag är på bättringsvägen. Jag har vart ute och promenerat 15 - 20 min varje dag och gått ner 2 kg ( Jag har inte bantat har bara inte haft någon matlust....) Och legat och sovit dagarna långa. Men idag är den 1 April. Och ni kan ju gissa vad jag har gjort... Jo jag skrämde skiten ur min lila Lina!.. hahah om ni vill att jag ska berätta hur jag gjorde det så kan ni väll gilla inlägget så hörs vi!

 Kram// Elsa<3

Kommentera här: