både min telefon och ipaden är sönder....

Hejsan! Idag är jag värkligen inte på hugget. Jag är förkyld och har allmänt ont i hela kroppen. Jag har varit i skolan idag och då fick vi köttfärssås och spagetti. Det var en ganska chill dag för idag, vi har lixom bara 4 lektioner. Idrott, svenska, matte och musik. Men sedan när jag kom hem satte jag mig bara för att ta det lungnt och så Så jag titade på en film. Jag ve inte om jag berättat att igår gick min telefon sönder så den kunde jag ju inte använda... men iaf så när jag var klar la jag paddan nere vid fötterna och vilade i fem minuter. Jag har då glömt av att paddan ligger vid mina fötter. Jag ska ställa mig upp för att gå och spela lite piano och välter då ner paddan på golver. Jag tog upp den ( den landade på en matta ) och tänkte inte mera på det. Jag kommer tillbaka för jag blev sugen på att lyssna på musik så jag öppnar fodralet och inser att skärmen har slutat fundera (vilket hände med min mobil igår) vilket innebar att jag förstöt 2 stycken dyra ägodelar som vi vanligt vis använder dagligen. Hur klantig får man vara....Jag hoppas att du har haft en bra dag iaf!
 
Kram// Elsa<3

Kommentera här: