Hejsan!

Hejsan! Idag var jag på en långmorgon promenade uppe vid enelbrektsskolan i närheten där...sedan var jag på djurparken med en kompis och vi hade såå mysigt... Sen när jagkom hem var vi lite med vara ndra. Men sedan till kvällen så komm lilla Lina över och vi skulle igentligen tittat på gladiatorerna med istället läste vi gammla dagböcker och skrattade till gamla videos. Vi gjorde även doppade jordgubbar i chokad och det var såå himmelskt gott! jag tycker värkligen att ni ska tästa det. Ta bara marabou och smällt det och sedan doppar du dom bara! Så dum som jag var så glömde jag av att det var earth hour men som tur var hade jag inte igong så mycket eloktronik. Men jag hoppas ni har det bra resten av helgen.
 
Kram//Elsa<3
 

Kommentarer:

1 Emmy bredén:

Tja jag gillar din blogg❤️

Svar: tack!
Elsa Sörqvist

Kommentera här: